Over Kiwanis
Kiwanis is een wereldwijde organisatie van vrijwilligers, verenigd in serviceclubs. Al sinds de oprichting in 1915 organiseren Kiwanisclubs evenementen voor het goede doel.
Onder het motto ‘serving the children of the world’ richten we ons daarbij vooral op hulpbehoevende kinderen.

De rally

Een van deze evenementen is de Kiwanis Autorally Tilburg, die Stichting Kiwanis Evenementen Tilburg jaarlijks organiseert. De rally, met oldtimers, cabrio’s, exclusieve, elektrische maar ook reguliere auto’s, is inmiddels niet meer weg te denken uit de Tilburgse agenda. We heten ook u graag welkom op dit jaarlijkse evenement. De opbrengst gaat naar een goed doel dat zich – net als Kiwanis – inzet voor het welzijn van kinderen in onze regio. Wij wensen alle deelnemers van deze toerrit veel rijplezier en een mooie dag toe. Ten slotte bedanken we alle deelnemers, en natuurlijk onze sponsoren en donateurs, voor het mogelijk maken van dit evenement. Maar vooral voor de bijdrage aan het goede doel.

Kiwanisclub Tilburg
Jos Frijters